موزیک میدیو BLACK MIRROR منتشر شد

+لینک دانلود و زیرنویس فارسی اضافه شد

[لینک یوتیوب]

[قوانین استریم یوتیوب]

---

[زیرنویس فارسی]

[DOWNLOAD:134M/1080p]

[DOWNLOAD:68M/720p]

--

اطلاعاتی که به فهم بیشتر ترجمه آهنگ کمک میکنه:

۱: افسانه بابل: در متون مذهبی یهودی‌ها و مسیحی‌ها خیلی از این شهر اسم برده شده. 

حالا طبق این افسانه بر اساس روایت کتاب آفرینش بعد از طوفان نوح کل بشریت به یه زبان واحد حرف می‌زدن. این وسط یه عده ای تصمیم میگیرن یه برجی بسازن که برسه به بهشت. خلاصه خدا هم از این کار اینها به خشم میاد و عذابشون میکنه و باعث میشه زبانشون به هفتاد زبان تبدیل بشه!  

اما نکته اینجاست که جوری که مردم توصیف شدن به علتی که تو ام وی این اسم اومده اشاره میکنه. مردم بابل باستان به شدت مشکلات اخلاقی داشتن و شهر تباه و پر از زیاده روی ای داشتن! برای همین در کل از بابل به عنوان یه شهر نابود یاد میشه 

۲: سریال بلک میرر:
هم اسم ام وی سریالی وجود داره که تصویری از یک دیستوپیا رو نشون میده. سریال اعتراضی نسبت به پیشرفت روز به روز تکنولوژی و اعتیاد مردم بهشه که هر روز در حال پیشرفت تو زندگی آدم هاست. 

«آینه‌ی سیاه» چیزی است که شما روی هر دیوار، میز و کف دست پیدا خواهید کرد: صفحه نمایش سرد و براق یک تلویزیون، مانیتور یا گوشی هوشمند.
چارلی بروکر

 با توجه به این نکته بلک میرر یا آینه سیاه میشه گفت همون گوشی های تو دستمونه. پس هر روز زندگیمون با برنامه های مختلف کامپیوتری یا در واقع صفر یکی سر و کار داریم که بهشون معتاد شدیم و یه جورایی همین درگیر شدنمون با فضای سایبری یه جور مجازاته!

منبع زیرنویس و اطلاعاتش:

( چنل تلگرام وان آس: ONEUS_IRAN@)

*حتما تو چنل تلگرام جوین بشین ، تمام اپدیت ها ، اخبار، و ارشیو مطالب وان آس رو میتونین اونجا پیدا کنین*

---

بازدید ام وی در 24 ساعت اول:

-حدود 4.3 میلیون ویو

-همچنان استریم زدن فراموش نشه