دانلود ام وی با کیفیت 1080:

DOWNLOAD:151M / 1080p

لینک یوتیوب:

کلیک

زیرنویس فارسی:

DOWNLOAD

زیرنویس از اولین و بهترین چنل تلگرام وان آس: ONEUS_IRAN@
----------

 

توضیحات:بچه ها این ام وی عالیه

عالی تر از عالی

خیلی عالییییییییییییییییییییییییییی

نمیدونم چطور توصیفش کنم

واقعا خیلی خوبه

 

من وقتی طرفدار وان اس شدم عاشق همه اهنگاشون بودم

همینطوری که میگذشت بیشتر میفهمیدم که عالیه و میدونستم تا چند سال دیگه میتونن کل توانایی هاشون رو نشون بدن

ولی با انتشار تو بی ار نات تو بی واقعا شوکه شدم

میدونستم وان آس قراره عالی باشه

ولی نمیدونستم که به این زودی سطح خودشونو چند برابر بالا ببرن

با این ام وی تونستن پتانسیلشونو برای بهترین بودن نشون بدن

اگه هنوز ام وی رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین و با دقت نگاش کنین

مطمئنا دفعه ی اول میتونین بفهمین که چقدر عالیه این ام وی

چقدر با مفهومه و پر معنیه

و البته اعضای عالی وان آس که تونستن به خوبی آهنگ رو بخونن طوری که اگه دفعه ی اول با دقت بهش گوش بدی میتونی بدون خوندن ترجمه ی آهنگ انرژی عه منفی ای که این ام وی داره رو بفهمین

شاید از نظرتون بهترین ام وی موزیک ویدیو ای هست که شاد باشه و ریتمش خوب باشه

ولی همینه

بهترینش همینجاست

واقعا نبینی کل زندگیت بر فناس

وان آس با انتشار مینی آلبوم LIVED که توش آهنگای بی نظیری مثل کامبک هوم و تو بی ار نات تو بی رو داشت تونست به همه بفهمونه که واقعا گروه محشرین

با اینکه این البوم اونقدرا مورد توجه قرار نگرفت ولی همون تعدادی که سمت وان آس اومدن و اینارو گوش دادن به بی نظیر بودنشون پی بردن

همونطور که اون قسمت توضیحات نوشتم:

وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
خواهد درخشید★♥★

--------

ببخشید حرفام زیاد بود:)