دانلود اجرا های  A Song Written Easily  و TO BE OR NOT TO BE و PLASTIC FLOWER و airplane

اول از همه بخاطر تاخیر معذرت میخوام

 همون روزی که کنسرت بود من اینارو آپلود کرده بودم و وقت نمیکردم که آپلودشون کنم و در به در 

رو به صورت لایو بزاره تا لینکشو پیدا کنم و کلی گرفتاری CRUSH ON Ø USدنبال یکی بودم از کنسرت 

و

(😓😓رو هم سعی میکنم هر چ زودتر بزارم (نمیدونم فایل آپلودیشون کجاس  LIT   اجرای دیگه یعنی اجرای 

رو آپلود میکنم الان وقت ندارم دنبالش بگردم متاسفانه  CRUSH ON Ø US بخاطر اینکه دارم کنسرت  

-----

کیفیت اجراها 1080 عه

TO BE OR NOT TO BE اجرای

DOWNLOAD:175M

A Song Written Easily اجرای

DOWNLOAD:134M

plastic flowerاجرای 

DOWNLOAD:130M

 airplaneاجرا

DOWNLOAD:126M

(اخراش ی مقدار قطع و وصل میشه airplane)

پخش آنلاین دارن   airplane و plastic flower

برای دانلود روی(ایجاد لینک دانلود) کلیک کنید و بعد اگه خواستین آنلاین ببنید 

 براتون ویدیو میادو اگه هم خواستین که دانلود کنید زیر تصویر لینک گزاشته روی لینک کلیک کنید

در ضمن TO BE OR NOT TO BE و A Song Written Easily  پیکوفایل هستن